Dolar 46,6255
Euro 53,1127
Altın 6.130,13
BİST 14.274,02
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Tekirdağ 31°C
Açık
Tekirdağ
31°C
Açık
Cts 30°C
Paz 29°C
Pts 31°C
Sal 32°C

Kesimoğlu’ndan iyi haber

29 Temmuz 2021 17:33 | Son Güncellenme: 29 Temmuz 2021 17:36
1.171

Geçtiğimiz günlerde Kovid19 test sonucu pozitif çıkan Kırklareli Belediye Başkanı Mehmet Siyam Kesimoğlu, son yaptırdığı testin negatif çıktığını ve sağlığına kavuştuğunu ifade etti. Bu süreçte kendisine destek olan herkese şürkanlarını sunan Kesimoğlu’nun mesajı şu şekilde:

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

Trakya Haber

Trakya Politik

Trakya Gazetesi