Dolar 46,4934
Euro 52,8944
Altın 6.077,24
BİST 14.539,61
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Tekirdağ 28°C
Parçalı Bulutlu
Tekirdağ
28°C
Parçalı Bulutlu
Çar 28°C
Per 29°C
Cum 31°C
Cts 30°C

DİSK Tekirdağ Şube Başkanı Alak istifa etti

18 Ekim 2022 13:39 | Son Güncellenme: 18 Ekim 2022 13:55
1.063

DİSK Tekirdağ Şube Başkanı Mesut Alak, Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi’nin dün işçilere ara zam kararı sonrası istedikleri zam oranını alamadıkları gerekçesiyle görevinden istifa etti.

Mesut Alak açıklamasında şu ifadelere yer verdi:
“Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi ve TESKİ ile sürdürdüğümüz ara zam talebimiz ve söylemimiz %30’dan aşağıya imza atmayacağımız yönündeydi. Yaklaşık iki buçuk aydan bugüne kadar verdiğimiz mücadelenin sonucunda ara zam oranını %29’a getirdik. Siz değerli üyelerimize vermiş olduğumuz %30’luk ara zam sözünü bir puan dahi olsa yerine getiremediğim için Disk/Genel-iş Sendikası Tekirdağ Şube Başkanlığı görevimden İstifa ediyorum. İstifa dilekçem Genel Merkez tarafından onaylandıktan sonra görevden ayrılışımız sessiz olmayacaktır. Değerli mücadele arkadaşlarım, bugüne kadar bana verdiğiniz destek için her birinize ayrı ayrı teşekkür eder; çalışma hayatınızda başarılar dilerim.”

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

Trakya Haber

Trakya Politik

Trakya Gazetesi